prboom update + plik desktop

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Czw, 30 Wrz 2004, 13:12:49 CEST

Dnia czwartek, 30 września 2004 11:16, Przemysław Białek napisał:
> Witam!
>
> Przesyłam w załącznikach diffy na speca prboom, które uaktualniają go
> do nowszej wersji, oraz dodają plik .desktop, oraz ikonkę. Przesyłam
> na wszelki wypadek dwie wersje. Pierwsza wymaga convert z ImageMagick,
> do przekonwertowania zawartego w pakiecie pliku .ico na .png. W
> przypadku drugiej wersji ikonka jest dołączana jako %{SOURCE2}.
> Patch %{name}-datadir.patch już nie jest potrzebny.
> Proszę o przyjrzenie się temu i ewentualne uaktualnienie speca.
>
> --
> Pozdrawiam
> [...]

Dodane, dzieki.
Oczywiście wersja 2.
Uaktualniaj sumy kontrolne przez ./builder -U spec

Tu adapter krzywdę zrobił?
-cp -f /usr/share/automake/config.* autotools
+cp -f %{_datadir}/automake/config.* autotools

Jakich plików ta gra wymaga, widziałem ze szuka on dodatkowych plików nie
zawartych w paczce?