prboom update + plik desktop

Przemysław Białek lobo w chello.pl
Czw, 30 Wrz 2004, 13:43:01 CEST

On Thu, Sep 30, 2004 at 01:12:49PM +0200, Grzegorz Konopko wrote:
> Dodane, dzieki.
> Oczywiście wersja 2.
> Uaktualniaj sumy kontrolne przez ./builder -U spec
Zapomniałem o tym po prostu.

> Tu adapter krzywdę zrobił?
> -cp -f /usr/share/automake/config.* autotools
> +cp -f %{_datadir}/automake/config.* autotools
tak, pusciłem adapter, a skoro on tak wymyślił, to tak zostawiłem, na
przyszłość będę, zostawiał jak jest.

> Jakich plików ta gra wymaga, widziałem ze szuka on dodatkowych plików nie
> zawartych w paczce?

W zależności od tego którego diffa użyłeś:
1. Sam konwertuje wylosowany przeze mnie ;) plik .ico z pakietu,
   i wtedy BR: ImageMagick.
2. To wersja bez dodatkowego BR, ale wymagała dodatkowego źródła z ikonką,
   dołączałem ją jako załącznik, ale może została wycięta przez listę.
   Jakby co to w źródłach w podkatalogu ICONS są windowsowe ikonki.
   Ja użyłem fouch.ico.

--
Pozdrawiam
Przemysław Białek