prboom update + plik desktop

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Czw, 30 Wrz 2004, 13:49:16 CEST

Dnia czwartek, 30 września 2004 13:43, Przemysław Białek napisał:
> Zapomniałem o tym po prostu.

> tak, pusciłem adapter, a skoro on tak wymyślił, to tak zostawiłem, na
> przyszłość będę, zostawiał jak jest.

> W zależności od tego którego diffa użyłeś:
> 1. Sam konwertuje wylosowany przeze mnie ;) plik .ico z pakietu,
>    i wtedy BR: ImageMagick.
> 2. To wersja bez dodatkowego BR, ale wymagała dodatkowego źródła z ikonką,
>    dołączałem ją jako załącznik, ale może została wycięta przez listę.
>    Jakby co to w źródłach w podkatalogu ICONS są windowsowe ikonki.
>    Ja użyłem fouch.ico.

Nie o to mi chodzi.

$ prboom

prboom v2.3.1 (http://prboom.sourceforge.net/)
I_InitAxes : device 0 set to system mouse
I_InitAxes : axis module ready
C_Init: Init console.
 default file: /home/users/kon/.prboom//prboom.config
G_LoadDefaults: Load system defaults.
IdentifyVersion: IWAD not found

I koniec.

Odpalany ze strace szuka plików *.wad jak plutonia.wad, doom.wad, tnt.wad,
doom2.wad itd. To są pliki z jakiejś płatnej wersji?