nowe post/preun dla gconfa

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 2 Kwi 2005, 17:21:15 CEST

On Fri, 1 Apr 2005 20:31:52 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> Czy te nowe wersje post/preun będą działać poprawnie przy
> uaktualnianiu? IIRC stare %preun wykona się po nowym %post.
> Czyli w %preun powinno być sprawdzanie $1.

co masz na myśli pisząc o starymy %preun? czy coś takiego kiedykolwiek
istniało w odniesieniu do gconfa?

> (zakładam, że gconfowi nie przeszkadza ponowna rejestracja tego samego
> przy kolejnych uaktualnieniach[1])

nie przeszkadza. do tej pory schematy były nadpisywane, przy
deinstalacji pozostawały na dysku powodując niezły bur^H^Hałagan.

> [1] co mi przypomina, że w przypadku unixODBC trochę przeszkadza, bo
> zwiększa sobie liczniki użycia modułów w nieskończoność...

przecież unixodbc jest tylko dla gnome1. Coś chyba pomyliłeś.

--
Fryderyk Dziarmagowski