nowe post/preun dla gconfa

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 2 Kwi 2005, 17:41:12 CEST

On Sat, Apr 02, 2005 at 05:21:15PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> co masz na myśli pisząc o starymy %preun? czy coś takiego kiedykolwiek
> istniało w odniesieniu do gconfa?

%preun z poprzedniej wersji pakietu przy uaktualnianiu.
Np. z gnome-games-2.10.0-4 do 2.10.0-5.
Przy upgrade najpierw wywoła się
%gconf_schema_install /etc/gconf/schemas/libgnomegames.schemas
z %post nowej wersji, a potem:
%gconf_schema_uninstall /etc/gconf/schemas/libgnomegames.schemas
z %preun starej.

(a konkretnie UsageCount w /etc/odbcinst.ini).

> przecież unixodbc jest tylko dla gnome1. Coś chyba pomyliłeś.

To dygresja na oddzielny temat, nie związany z GNOME.