mysql 4.0.23

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 3 Kwi 2005, 17:42:53 CEST

On Sun, Apr 03, 2005 at 17:32:14 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> 4.0.24
> http://ep09.pld-linux.org/~arekm/mysql/

Dzięki!

> a 4.1 jest powalony dla każdego kto nie przeczytał doców.

Wystarczy, że mi ktoś wytłumaczy jak zrobić pewną bardzo prostą rzecz
(po dwóch godzinach docowania się zmęczyłem, łatwiej mi będzie użyć
postgresa): jedna baza, jedna tabelka, jedna kolumna. Dane w iso8859-2
(wpisywane z klienta mysql, dumpowane itp - to działa). W phpMyAdmin
zamiast pliterek są '?', bo on sobie myśli, że to UTF.
Jak to wykonać prawidłowo step-by-step na świeżej instalacji?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/