SOURCES: amavisd-new-config.patch, amavisd-new-milter.init - moved...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 5 Kwi 2005, 16:21:52 CEST

On Thu, 31 Mar 2005, Tomasz Pala wrote:
> W innym wypadku będzie nowy konfig z nową lokalizacją (tylko nie wiem,
> co z tego korzysta).

Z clamav-a? dużo rzeczy:
- sendmail
- wtyczki do samby
- wtyczki do squida

To tak z pamieci tylko...

> Cofać? Bo nie mam ani czasu, ani możliwości testowania tych triggerów ze
> względu na to, że tego akurat socketu po prostu nigdzie sam nie używam.

To już według twojego uznania, jednak IMO w obecnej postaci nie może
zostać... :(

> Zależy mi już tylko na przeniesieniu socketu clamava (brzydko: amavis w
> grupie clamava i clamav w grupie amavisa musi być)

I słusznie, że ci zależy....
Ale to trzeba robić ze świadomością konsekwencji...

> postgresa (domyślnie tworzy w /tmp)

aaa fujj.....
To obowiązkowo... :-/

Tyle, że to będzie na pewno wiązało się z php-em, a pewnie i kilkoma
przynajmniej innymi aplikacjami...

> być może mysqla (ale tego boje się tykać, może ktoś w temacie by się
> postarał to przerzucić do /var/run?).

hhmm... Ze względu na klastry - chyba nie jest to najlepszy pomysł
akurat...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost