SOURCES: amavisd-new-config.patch, amavisd-new-milter.init - moved...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 8 Kwi 2005, 02:05:32 CEST

On Tue, Apr 05, 2005 at 16:21:52 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Z clamav-a? dużo rzeczy:

Khem, na razie o amavisie mówimy, clama jeszcze nie ruszałem (i już mi
się nie chce, bo nie będę przerabiał pakietów, których nie używam i nie
będę w stanie przetestować).

> To już według twojego uznania, jednak IMO w obecnej postaci nie może
> zostać... :(

Cofnięte.

> I słusznie, że ci zależy....
> Ale to trzeba robić ze świadomością konsekwencji...

Niech zostanie jak jest. Tylko należałoby zaprzestać wspominać o tym, że
PLD jest zgodne z FHS, bo nie jest.

> aaa fujj.....
> To obowiązkowo... :-/

pg_ctl ma zaszyte na sztywno i należałoby w src/include/pg_config.h:

#define DEFAULT_PGSOCKET_DIR "/var/run/postgresql"

> Tyle, że to będzie na pewno wiązało się z php-em, a pewnie i kilkoma
> przynajmniej innymi aplikacjami...

Powinny czytać z postgresql.conf.

> hhmm... Ze względu na klastry - chyba nie jest to najlepszy pomysł
> akurat...

Czemu? socket = /var/run/mysql/clusterX.sock do mysqld.conf i tyle.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/