[GNOME] GConf nowe makra

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 15:25:32 CEST

Dnia 06-04-2005, śro o godzinie 15:10 +0200, Artur Flinta napisał(a):

> Jestem za :)
I ja :)
Ale tak jak freetzowi wspominałem, nie wiem, czy nie trzeba w makrze
zapewnić obsługi takich wywołań jakie ty zrobiłeś (dla wstecznej
kompatybilności, czy jak tam to nazwać). A może wystarczy po prostu
wszędzie poprawić wywołania %gconf_schema_{un,}install, na takie jak
freetz proponuje i to wystarczy. Nie wiem. Nie znam się. Może ktoś
potwierdzić/zaprzeczyć, czy mam rację?

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org