[GNOME] GConf nowe makra

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 15:49:50 CEST

Dnia 06-04-2005, śro o godzinie 15:25 +0200, Kamil Kosiński napisał(a):
> Ale tak jak freetzowi wspominałem, nie wiem, czy nie trzeba w makrze
> zapewnić obsługi takich wywołań jakie ty zrobiłeś (dla wstecznej
> kompatybilności, czy jak tam to nazwać). A może wystarczy po prostu

Znaczy wstrczną kompatybilnoś jak było podawane samo makro , czy makro
ze ścieżką? Bo w zasadzie to nie będzie tylko kompatybilne ze specami
gdzie jest pełna ścieżka jeszcze a budowanymi znowym rpmem.

> wszędzie poprawić wywołania %gconf_schema_{un,}install, na takie jak
> freetz proponuje i to wystarczy. Nie wiem. Nie znam się. Może ktoś
> potwierdzić/zaprzeczyć, czy mam rację?

Myślę, ze tak dużo tego nie ma by całość poprawić, uporządkować, podbić
release i zmielić na builderach.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.