Mirror FTP

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Śro, 6 Kwi 2005, 21:39:58 CEST

On Apr 6, 2005 7:08 PM, Marcin Kurzyna <pld w nius.waw.pl> wrote:

> ja tylko z taką małą informacja:

chyba dezinformacją.

> mirror drzewa Ac we WSISiZ jest znów aktualny i otwarty dla szerszej
> publiczności. Synchronizuje się codziennie.

khm. a już się zsynchronizował ?

> Adres: ftp://ftp.wsisiz.edu.pl/pub/linux/PLD/2.0/

khm.... 550 Failed to change directory.
a już myślałem że będę miał lepiej, szybciej, i bez przycinania do 20kB/s

> ps. odpowiednie info wrzuciłem również na www do nowości.

do cofnięcia, wyjaśnień, cokolwiek, bo na razie to raczej
dezinformacja i niepotrzebnie sobie rozwaliłem indeksy...

-- r.