Mirror FTP

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 22:01:35 CEST

Dnia środa 06 kwiecień 2005 21:39, robert j. wozny napisał:
> chyba dezinformacją.

no nie... będę się upierał ze nie... przed wysłaniem tego posta i
umieszczeniem info na www sprawdziłem czy wsio jest ok.

> khm.... 550 Failed to change directory.

tak, teraz wszedłem i widze to samo. zaraz będę się dowiadywał co siędzieje,
nie mniej nie ja jestem adminem więc nie potrafie od ręki podać przyczyny.

> a już myślałem że będę miał lepiej, szybciej, i bez przycinania do 20kB/s

koło 18:30 dzis jak sprawdzałem czy na 100% działa przed wysłąniem miałem
transfer ~197kB/s z sieci TPsa, z innych sieci powinno być lepiej.

Marcin (idący szukać co się dzieje)