apache dalej zwalony

l00natyk majkl w op.pl
Pią, 8 Kwi 2005, 03:48:16 CEST

On Fri, 8 Apr 2005 02:51:38 +0200
Sławomir Kawała <slwkk w alternatywa.net> nastukał(a):

> Kiedy to juz bedzie kolorowiasty instalator i wszystko bedzie dzialac,
> a pakiety beda w wersjach niczym z debiana woody (bo przecie ma byc
> stable) ? Eeeee, jesli tak, to ja nie chce takich lepszych czasow ;)

No to jeśli chodzi o początkujących to wyrażę swoją opinię będąc właśnie
początkującym. Linuksa mam od października, po tygodniu płaczu via
mandarynka kumpel dał mi taką ciekawostkę w postaci Ra z CHIP'a.
Zdążyłem w miarę skonfigurować Ra i poszło ra2ac. Jedno co mogę
powiedzieć że właśnie chciałem czegoś takiego. Podejrzewam że na
najlepszych uniwersytetach nie można się tyle nauczyć w tak krótkim
czasie (możecie nawet czasem bardziej psuć bo ostatnio sam musze to
robić). Widać co się ma, ile się wie i ile można się jeszcze nauczyć.
PLD Ssssiieeee. :D Tak jak jest jest best. Jak ktoś chce
kolorowiasto-krowiasto-zintegrowane instalatoro-konfiguratory to są
takie gdzie indziej. Tym entuzjastycznym akcentem kończę.

P.S. - Poldek ma jakiś dziwny downgrade bo jak zastosowałem to na glibc
to zdębiałem gdy z rana zobaczyłem co się stało, pomógł boot z płytki i
ldconfig :D A druga sprawa to ze po downgrade zostają stare wpisy które
przy próbie usunięcia "nie istnieją"

--
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, gdy umrzesz. Julian Tuwim
(1894 - 1953)