apache dalej zwalony

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 8 Kwi 2005, 14:48:53 CEST

On Fri, Apr 08, 2005 at 14:33:57 +0200, Piotr Szymanski wrote:

> A duch kloczka unosił się ponad wodami.

Podpieram się opiniami innych - ludzi, którzy twierdzili, że można sobie
poldkowanie nowych pakietów włożyć do crona. Sam Ra używałem na 3-4
serwerach i nie miałem problemów, teraz mam kilkanaście Ac, które muszą
działać non-stop (dostęp, hosting, produkcja) i co więcej, powinny
działać prawidłowo. A tu się często okazuje, że zamiast jakiejś
funkcjonalności jest zaślepka - niby toto opisane, załatane, a na prawdę
nikt tego nie sprawdził.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/