SPECS: kdemultimedia.spec - disable gstreamer by default (otherwis...

Sob, 9 Kwi 2005, 18:54:09 CEST

On Saturday 09 of April 2005 18:21, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
>
> Arkadiusz Miskiewicz (Saturday 09 of April 2005 17:30):
>
> Taki, ze KDE nie wymaga gstreamera i tak ma pozostac.
Dlaczego? Coś konkretnego poproszę poza Twoim widzi-mi-się.

Domyślnie większa funkcjonalność wskazana zwłaszcza, że gstream niewiele
zależności za sobą pociąga.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/