SPECS: kdemultimedia.spec - disable gstreamer by default (otherwis...

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Sob, 9 Kwi 2005, 19:23:52 CEST

Hi,
Arkadiusz Miskiewicz (Saturday 09 of April 2005 18:54):
> Dlaczego? Coś konkretnego poproszę poza Twoim widzi-mi-się.
Taki, że juk nie wymaga do dzialania gstreamera. Działa z arts które jest
wymagane przez juka. gstreamer nie jest potrzebny do działania juka i jako
taki nie musi być bezmyślnie wymagany domyślnie.

I zadne widzimisie, bo ja without_gstreamer mam w .rpmmacros i mi wisi co wy
sobie na tym ftpie nasracie, naprawde nie moglbym sie troszczyc mniej o PLD
na FTP. Poza tym odkad przestalem dostawac ziolo od kloczka nie widze zadnych
misiow :P

> Domyślnie większa funkcjonalność wskazana zwłaszcza, że gstream niewiele
> zależności za sobą pociąga.
To jest funkcjonalnosc opcjonalna, rownie dobrze idac twoim torem myslenia do
kde-kio-smtp nalezaloby dorzucic wymagania na caly cyrus-sasl, a sam o ile
dobrze pamietasz sie temu sprzeciwiales.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org