SPECS: kdemultimedia.spec - disable gstreamer by default (otherwis...

Sob, 9 Kwi 2005, 19:39:20 CEST

On Saturday 09 of April 2005 19:23, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
>
> Arkadiusz Miskiewicz (Saturday 09 of April 2005 18:54):
>
> Taki, że juk nie wymaga do dzialania gstreamera. Działa z arts które jest
> wymagane przez juka. gstreamer nie jest potrzebny do działania juka i jako
> taki nie musi być bezmyślnie wymagany domyślnie.
Nawet jeśli ktoś chce puścić via gstreamera, a nie arts? Gdyby to narzucało
automatycznie jakieś miliony zależności to sensownie było by wyłączyć
gstreamera by default ale tak w tym przypadku nie jest.

> To jest funkcjonalnosc opcjonalna, rownie dobrze idac twoim torem myslenia
> do kde-kio-smtp nalezaloby dorzucic wymagania na caly cyrus-sasl, a sam o
> ile dobrze pamietasz sie temu sprzeciwiales.
Pomieszałeś dwie zupełnie różne rzeczy. Bez sensu jest dodawać sztuczne R do
kde-kio-smtp skoro dlopenuje(). Z gstreamerem niestety nie ma tak wygodnie i
linkowanie wymusza R.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/