Wiadomość jest niepoprawnie zaadresowana

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Nie, 10 Kwi 2005, 08:59:03 CEST

"Wysłana na listę pld-devel-pl wiadomość o tytule
     Re: gnome-media-cd
została wstrzymana do dalszej decyzji moderatora.
Powodem wstrzymania było:
     Wiadomość jest niepoprawnie zaadresowana"

podczas gdy ja wlasnie wciskam sobie Reply dla wiadomosci o takim
naglowku:
	"PLD: Developers list \(Polish\)" <pld-devel-pl w pld-linux.org>

i tworzy mi sie :
To: PLD: Developers list ((Polish)) <pld-devel-pl w pld-linux.org>

wiec jesli chodzi tutaj o nawiasy co nie jest wykluczone, to mam prosbe
racjonalizatorska, czy mozna sie ich pozbyc ? moze to i blad w moim
programie pocztowym (Apple Mail) ale pomyslalem sobie ze innym rowniez
moze przyspozyc to niepotrzebnego zamieszania.
--
HAKORE - Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl