Wiadomość jest niepoprawnie zaadresowana

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Nie, 10 Kwi 2005, 09:16:50 CEST

Dnia 10-04-2005, nie o godzinie 08:59 +0200, Marcin Krzyżanowski
napisał(a):
> "Wysłana na listę pld-devel-pl wiadomość o tytule
>      Re: gnome-media-cd
> została wstrzymana do dalszej decyzji moderatora.
> Powodem wstrzymania było:
>      Wiadomość jest niepoprawnie zaadresowana"
>

> podczas gdy ja wlasnie wciskam sobie Reply dla wiadomosci o takim
> naglowku:
> 	"PLD: Developers list \(Polish\)" <pld-devel-pl w pld-linux.org>
>
> i tworzy mi sie :
> To: PLD: Developers list ((Polish)) <pld-devel-pl w pld-linux.org>
>
> wiec jesli chodzi tutaj o nawiasy co nie jest wykluczone, to mam prosbe
> [...]
Hehe. Właśnie tak się zastanawiałem jak to się stało, że Twój mail do
mnie dotrał ;)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org