SPECS: beagle.spec - up to 0.0.9

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Nie, 10 Kwi 2005, 10:07:02 CEST

On 2005-04-09, at 00:01, Artur Flinta wrote:

> A teraz pytanie za 100pkt :) udało się to komuś odpalić? Bo u mnie
> wygląda to tak:
>
> [aflinta w warp SPECS]$ best
>
> Unhandled Exception: System.NullReferenceException: Object reference
> not
> set to an instance of an object
> in (unmanaged) (wrapper managed-to-native)
> Beagle.Util.GeckoUtils:blam_gecko_utils_init_services ()
> in <0x00004> (wrapper managed-to-native)
> Beagle.Util.GeckoUtils:blam_gecko_utils_init_services ()
> in [0x00000]
> [...]
100 pkt czego ?

Kiedys udalo mi sie odpalic, ale to bylo kiedys. Obecnie z tego co sie
orientuje to to nie zadziala w PLD z powodu prostego jakim jest ...
hm... zapomialem.... taki patch na kernel 2.6 ktory daje /dev/kinode
czy jakos tak, chodzi o monitorowanie zmian katalogow i plikow - czyli
to co robi przykladowo FAM. Z tego co patrzylem jakis czas temu w
zrodla to tylko to jedno rozwiazanie jest wspierane - w naszym jadrze
tego nie ma wiec nie zadziala raczej.
Pozatym do pracy potrzeba dbus'a odpalinego w sesji X'ow
(/etc/sysconfig/dbus:SESSION_BUS_X_SESSION), no i do epiphany bylo
rozszerzenie ale nie wiem czy do obecnych wersji jest nadal rozwijane -
tam bylo cos zamieszane ze chyba istnialy rozwiazania dla starszych
wersji.

Ten caly beagle jest bardzo pisany pod Fedore i rozwiazania tam
panujace.

--
HAKORE - Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl