SPECS: beagle.spec - up to 0.0.9

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Nie, 10 Kwi 2005, 10:18:37 CEST

Dnia 10-04-2005, nie o godzinie 10:07 +0200, Marcin Krzyżanowski
napisał(a):
> Kiedys udalo mi sie odpalic, ale to bylo kiedys. Obecnie z tego co sie
> orientuje to to nie zadziala w PLD z powodu prostego jakim jest ...
> hm... zapomialem.... taki patch na kernel 2.6 ktory daje /dev/kinode
/dev/inotify :)
Czy jest jakiś powód dla którego nie ma tego u nas w kernelu?

> czy jakos tak, chodzi o monitorowanie zmian katalogow i plikow - czyli
> to co robi przykladowo FAM. Z tego co patrzylem jakis czas temu w
> zrodla to tylko to jedno rozwiazanie jest wspierane - w naszym jadrze
> tego nie ma wiec nie zadziala raczej.
inotify jak jak napisałeś służy do monitorowania fs. Ale beagle potrafi
też szukać w feedach liferea i blam, notatkach tomboya, logach z rozów w
gaimie i jeszcze chyba kilku rzeczach.

> Pozatym do pracy potrzeba dbus'a odpalinego w sesji X'ow
> (/etc/sysconfig/dbus:SESSION_BUS_X_SESSION), no i do epiphany bylo
A to akurat u nas jest :) Dbus --session odpala się przy starcie Xów.

> rozszerzenie ale nie wiem czy do obecnych wersji jest nadal rozwijane -
> tam bylo cos zamieszane ze chyba istnialy rozwiazania dla starszych
> wersji.
Epiphany o ile dobrze pamiętam jest wspierane w wersji 1.2.x, co
niestety nie niewiele daje, bo kto takich staroci używa ;)

> Ten caly beagle jest bardzo pisany pod Fedore i rozwiazania tam
> panujace.
Ale działa w wielu innych dystrybucjach ;)

Ogólnie to jako tako u mnie działa. best, jak Artur napisał wywala się i
to zarówno na mono z head jak i devel. Natomiast działa beagle-query.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org