SPECS: wxWidgets.spec - BR: pkgconfig - rm expat-devel

Nie, 10 Kwi 2005, 21:20:23 CEST

On Sunday 10 of April 2005 21:06, Charles wrote:

> OK, a jak ma się to do tego?
> (cytat z devel-hits-pl.txt)
>
> Staramy się nie duplikować wymagań - jeśli coś jest wymagane (także
> pośrednio) przez rpm-build lub któryś pakiet z listy BuildRequires
> pakietu P, nie dopisujemy go już do BuildRequires pakietu P - chyba, że
> trzeba zaostrzyć wymaganie co do wersji.
Uhh. To tekst qboosha - jego wersja jest jak widać inna od wigeta/mojej :-)
Teraz pytanie która jest właściwa i dlaczego. Qboosh?

Argumenty przemawiające za drugą opcją (BR na wszystkie pakiety wymagane
bezpośrednio) już podałem (w skrócie: jasno mówi czego pakiet wymaga,
uniezależnia od bcondów/zmian w pakietach pośrednich i jak dla mnie jest po
prostu logiczne :-)
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/