SPECS: wxWidgets.spec - BR: pkgconfig - rm expat-devel

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 10 Kwi 2005, 21:26:32 CEST

On Sun, Apr 10, 2005 at 21:20:23 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Argumenty przemawiające za drugą opcją (BR na wszystkie pakiety wymagane
> bezpośrednio) już podałem (w skrócie: jasno mówi czego pakiet wymaga,
> uniezależnia od bcondów/zmian w pakietach pośrednich i jak dla mnie jest po
> prostu logiczne :-)

Też tak uważam. Jak sobie będę chciał przebudować pakiet, który nawet
tego bconda nie ma, tylko w specu sobie dodam --without, to chciałbym
jednak wiedzieć, czego DANY pakiet wymaga do zbudowania, a nie czego
jeszcze mógł wymagać, ale ze względu na duplikowaną zależność zostało
nie zostało to uwzględnione.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/