SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Wto, 12 Kwi 2005, 23:37:04 CEST

Hi,
Bartosz Taudul (Tuesday 12 of April 2005 18:49):
> Wygląda na to, że nie.
Pozwole sie wlaczyc merytorycznie tym razem:
KDE uzywa:
[djurban w djurban languages]$ kde-config --path mime
/mnt/data/home/users/djurban/.kde/share/mimelnk/:/usr/share/mimelnk/
[djurban w djurban languages]$

Do uaktualniania sluzy narzedzie kbuildsycoca, kto jednak wpadnie na pomysl
debilnego dodawania tego do %post (bo niedorozwoje z gnome oczywiscie nie
moga sami aktualizowac swwojej bazy gdy wykryja zmiany, nie, wszystko recznie
musi robic user, wot technologia XXI wieku) temu powinno sie odebrac RW
natychmiast.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org