SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Śro, 13 Kwi 2005, 00:01:10 CEST

On 2005-04-12, at 23:37, Piotr Szymanski wrote:

> Hi,
> Bartosz Taudul (Tuesday 12 of April 2005 18:49):
> Pozwole sie wlaczyc merytorycznie tym razem:
> KDE uzywa:
> [djurban w djurban languages]$ kde-config --path mime
> /mnt/data/home/users/djurban/.kde/share/mimelnk/:/usr/share/mimelnk/
> [djurban w djurban languages]$
>
> Do uaktualniania sluzy narzedzie kbuildsycoca, kto jednak wpadnie na
> pomysl
> debilnego dodawania tego do %post (bo niedorozwoje z gnome oczywiscie
> nie
> [...]

roznica jest taka ze kbuildsyscoca jest elementem "bardzo" KDE,
natomiast desktop-file-utils a juz tym bardziej shared-mime-info nie
jest. Poczytaj, posprawdzaj zanim sie wypowiesz, zwlaszcza a takim
szczeniackim tonie.

Mam nadzieje ze ograniczony djurban przestanie publicznie obrazac
pozostale osoby czytajace te liste.

--
HAKORE - Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl