SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Śro, 13 Kwi 2005, 00:22:07 CEST

On 2005-04-13, at 00:09, Piotr Szymanski wrote:

> [...]
> Marcin Krzyżanowski (Wednesday 13 of April 2005 00:01):
> Tak sie sklada ze wiem co to jest, zajmowalem sie vfolders nim jeszcze
> w PLD
> ktos o tym wogole myslal. Natomiast nie widze zadnego powodu dla
> ktorego
> mialy by byc te narzedzia uzywane tam gdzie sa zupelnie niepotrzebne.
> Co
> oczywiscie nie przeszlo przez mysl autorom tych R(post).
>
> Jak to jest ze jakos nikt z maintainerow KDE w PLD nie wpada na pomysl
> narzucaniem sie czymkolwiek gnomiarzom, a oni pchaja te swoje smieci

swoje zdanie na temat ewentualnego R wyrazilem juz w tym watku.
Przypominam ze pakiety o ktorych mowisz nie sa czescia gnome i nie maja
od gnome zaleznosci, to sa poprostu narzedzia ktorych mozna uzywac.

> Obrazalem developerow GNOME, ktorzy najpierw naciskali za tym
> standardem a
> potem przez kolejne wersje nie umieja go poprawnie zaimplementowac.
> Polecam
> kursy czytania ze zrozumeniem.

zmien ton, albo zmien otoczenie, to ze w ten sposob rozmawiasz z
kolegami przy trzepaku nie znaczy ze wszyscy akceptują taki poziom
wypowiedzi.

--
HAKORE - Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl