SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Śro, 13 Kwi 2005, 00:09:12 CEST

Hi,
Marcin Krzyżanowski (Wednesday 13 of April 2005 00:01):
> roznica jest taka ze kbuildsyscoca jest elementem "bardzo" KDE,
> natomiast desktop-file-utils a juz tym bardziej shared-mime-info nie
> jest. Poczytaj, posprawdzaj zanim sie wypowiesz, zwlaszcza a takim
> szczeniackim tonie.
Tak sie sklada ze wiem co to jest, zajmowalem sie vfolders nim jeszcze w PLD
ktos o tym wogole myslal. Natomiast nie widze zadnego powodu dla ktorego
mialy by byc te narzedzia uzywane tam gdzie sa zupelnie niepotrzebne. Co
oczywiscie nie przeszlo przez mysl autorom tych R(post).

Jak to jest ze jakos nikt z maintainerow KDE w PLD nie wpada na pomysl z
narzucaniem sie czymkolwiek gnomiarzom, a oni pchaja te swoje smieci
wszedzie?

> Mam nadzieje ze ograniczony djurban przestanie publicznie obrazac
> pozostale osoby czytajace te liste.
Obrazalem developerow GNOME, ktorzy najpierw naciskali za tym standardem a
potem przez kolejne wersje nie umieja go poprawnie zaimplementowac. Polecam
kursy czytania ze zrozumeniem.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org