SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 13 Kwi 2005, 07:24:36 CEST

On Wed, 13 Apr 2005 00:09:12 +0200
Piotr Szymanski <djurban w pld-dc.org> wrote:

> Tak sie sklada ze wiem co to jest, zajmowalem sie vfolders nim
> jeszcze w PLD ktos o tym wogole myslal. Natomiast nie widze zadnego
> powodu dla ktorego mialy by byc te narzedzia uzywane tam gdzie sa
> zupelnie niepotrzebne. Co oczywiscie nie przeszlo przez mysl autorom
> tych R(post).

Autorom tych R(post) przyświecał cel ujednolicenia systemu mime w
gnome. Błędem jednak okazuje się robienie tutaj czegokowliek bo nie
można liczyć na kompromis, a jedynie flame i wymądzanie się.
To że potraktowałem gimpa jako aplikację gnome jest moim błędem, a nie
sposobem zniszczenia sielanki użytkowania KDE.

> Jak to jest ze jakos nikt z maintainerow KDE w PLD nie wpada na
> pomysl z narzucaniem sie czymkolwiek gnomiarzom, a oni pchaja te
> swoje smieci wszedzie?

"Gnomowe badziewie, gnome śmieci"...czy użytkownicy KDE mają kompleksy?.
Czy tutaj też powinienem czytać ze zrozumieniem?
Mógłbyś pokazać jakieś przykłady narzucania się?

--
gnomiarz
Fryderyk Dziarmagowski