SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 07:42:37 CEST

On Wed, Apr 13, 2005 at 07:24:36 +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> Autorom tych R(post) przyświecał cel ujednolicenia systemu mime w
> gnome.

Ale ja nie mam gnome, więc po co chcesz mi wciskać jakiś syfiasty
pakiet, który tylko wydłuży proces instalacji pakietów?

> "Gnomowe badziewie, gnome śmieci"...czy użytkownicy KDE mają kompleksy?.

Użytkownicy gnome mają - próbują to wciskać każdemu uważając, że są
uprzywilejowani. Jakoś nie widziałem, żeby KDE-owcy to robili.

> Mógłbyś pokazać jakieś przykłady narzucania się?

O ten właśnie R - absolutnie ZBĘDNY gimpowi.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/