SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 08:39:30 CEST

On Wed, Apr 13, 2005 at 08:09:16 +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> Brawo. Wygrałeś nagrodę za największą bzdurę w tym wątku.

Rzeczowy argument i wyjaśnienie. Dzięki za wyprowadzenie z błędu.

> No prawie rozpierzyłem dystrybucje! Jak narazie to widzę, że ty się
> czujesz uprzywilejowany, nie zważając na moje prośby o nie wyrywanie
> zdań z kontekstu moich wypowiedzi nadal robisz to z premedytacją.

Głupiś, plonk.

> NIE MA takiego R. Nie ma narzucania się z mojej strony komukolwiek, a w
> szczególności użytkownikom KDE. Przyjmij to do wiadomości.

Ty zrozum, że taki R nie ma prawa istnieć nie dlatego, że ja czy
ktokolwiek inny go sobie nie życzy i łaskawie go wycofujesz, ale dlatego
że regeneracji czegośtam wymaga kulawe środowisko a nie program.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/