SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 13 Kwi 2005, 09:35:13 CEST

On Wed, 13 Apr 2005 08:39:30 +0200
Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wrote:

[...]
> Głupiś, plonk.

Tak jestem głupcem, że zwracam się z kulturalną prośbą. Powinienem
zrobić to w twoim stylu.

> Ty zrozum, że taki R nie ma prawa istnieć nie dlatego, że ja czy
> ktokolwiek inny go sobie nie życzy i łaskawie go wycofujesz, ale
> dlatego że regeneracji czegośtam wymaga kulawe środowisko a nie
> program.

Nie robiłem łachy nikomu, że go wycofałem. A kulawe to może i jest ale
twoje pojęcie o tym, o czym piszesz.

--
Fryderyk Dziarmagowski