SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 13 Kwi 2005, 09:53:56 CEST

Dnia 13-04-2005, śro o godzinie 08:39 +0200, Tomasz Pala napisał(a):
> [...]

Te 666 mega pakietu desktop-file-utils... kilka firm hostingowych już
padło przy upgrejdzie Gimpa w PLD - 100% obessania łącza i tygodnie
niezadowolenia klientów.

> Głupiś, plonk.

Obaj zasłużyliście na wyjebistego plonka.

> Ty zrozum, że taki R nie ma prawa istnieć nie dlatego, że ja czy
> ktokolwiek inny go sobie nie życzy i łaskawie go wycofujesz, ale dlatego
> że regeneracji czegośtam wymaga kulawe środowisko a nie program.

generate-brain.conf > /etc/brain.conf

Robisz flejm dla flejma? Przypomina mi się "twoja matka była chomikiem,
a twój ojciec śmierdział skisłymi jagodami".

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>