SPECS: ORBit2.spec - added popt patch (don't link libs with -lpopt...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 14 Kwi 2005, 20:23:42 CEST

On Thu, Apr 14, 2005 at 08:03:03PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> [...]
>
> nie wiem jak zinterpretować to: czy mamy popsuty pkgconfig, czy
> wszystkie pakiety z niego korzystające są popsute.

Nie wszystkie, akurat w gnomowców trafiło - głównie oni używali
zmiennych PKG_* w configure/makrach.

> Jakie jest właciwe postęopwanie?

Poczekać aż się dogadają... a tymczasowo workaroundy.

Od wersji 0.16 pkgconfig zastrzegł sobie przestrzeń nazw
PKG_* i _PKG_* (przez m4_pattern_* w pkg.m4).
Albo inni się dostosują, albo nakłonią do wycofania tej zmiany.