SPECS: ORBit2.spec - added popt patch (don't link libs with -lpopt...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 14 Kwi 2005, 20:33:46 CEST

On Thu, 14 Apr 2005 20:23:42 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

[...]
> Nie wszystkie, akurat w gnomowców trafiło - głównie oni używali
> zmiennych PKG_* w configure/makrach.

> Poczekać aż się dogadają... a tymczasowo workaroundy.

to daleka przyszłość...

> Od wersji 0.16 pkgconfig zastrzegł sobie przestrzeń nazw
> PKG_* i _PKG_* (przez m4_pattern_* w pkg.m4).
> Albo inni się dostosują, albo nakłonią do wycofania tej zmiany.

Albo wrócimy do 0.15 i zajmiemy się czymś co chcemy robić? Myśle, że to
by było najlepsze rozwiązanie na czas "dogadywania się"

--
Fryderyk Dziarmagowski