KDE z HEAD - jak zbudować?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 23:43:31 CEST

On Thursday 14 of April 2005 22:28, Paweł Sakowski wrote:

> sudo init 3;poldek -e kdebase-core;builder co_tam_chcesz_z_kde;poldek -u
> kdebase-core;sudo init 5
>
> A w czasie budowania (nie mając chwilowo odpalonego KDE) można się
> przejść do najbliższego parku dotlenić się :)

Ja budowałem _na działającym_ systemie całe kde 3.4 (z odpalonym kde 3.3).
Oczywiscie musiałem poczekać aż niektóre paczki się zbudują i zrobić upgrade,
ale przeszło to w miare bezboleśnie. Aplikacje kdeowskie mimo tego, ze
dostarczałem im kdelibs a potem kdebase z 3.4 działały ok. Ale z tego co
pamiętam to była zabawa na cały dzień w nudne spotkanie rodzinne;-)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics