KDE z HEAD - jak zbudować?

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 16 Kwi 2005, 13:19:01 CEST

Lukasz Glebicki wrote:
> Ja budowałem _na działającym_ systemie całe kde 3.4 (z odpalonym kde 3.3).
> Oczywiscie musiałem poczekać aż niektóre paczki się zbudują i zrobić upgrade,
> ale przeszło to w miare bezboleśnie. Aplikacje kdeowskie mimo tego, ze
> dostarczałem im kdelibs a potem kdebase z 3.4 działały ok. Ale z tego co
> pamiętam to była zabawa na cały dzień w nudne spotkanie rodzinne;-)

No to samo - w okienku konsoli w kde 3.3 budowałem 3.4. Ma kolega rcaje,
że trza bylo co jakiś czas zainstalować część tego, co się zbudowało i
to prowadziło do śmiesznych sytuacji, gdzie np. nie mogłem otworzyć
przez jakiś czas drugiej konsoli itd, ale generlanie dało się,
zachowująć jakąś tam funkcjonalnść KDE podczas budowania.

Jak ominąc tamten haczyk?? Ja chyba zrobiłem tak, jak dobrze pomne:

./builder kdelibs --nodeps

i poszło, ale teraz już głowy nie dam. Tak czy siak, kompa masz
zawalonego na ładne parę godzin. Ja przez distcc i ccache z na dwóch
kompach budowałem całość jakieś 5h. Żadnym skryptem, wszystko z palca i
zależności też z palca doinstalowywałem, więc czasami się zdażało, że
komp czekał bezczynnie jakiś czas.

Pozdrawiam
Cz w rny