linux-2.6-version.patch

Wojciech 'Sas' Cięciwa cieciwa w dzp.ntt.com.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 16:57:53 CEST

Dnia 15-04-2005, pią o godzinie 16:53 +0200, Jan Rekorajski napisał(a):
[...]
> To napewno ten patch. Jak wykonalem 'patch -R' to wszystko mam teraz tam
> gdzie trzeba. Ten patch zmienia UTS_REALEASE w jakims config.h co nie ma
> wplywu na Makefile, no i dostajesz uname = 2.6.11.7smp ale wszystko
> instaluje sie jakby uname byl 2.6.11.7 :(

Ale ja tego patcha niemam, a mam te same objawy ...

co ciekawe rpm -bi kernel.spec - robi poprawne wpisy w modules.dep
dopiero przy instalacji jak jest regenerowane modules.dep cos sie
wywala.

Wojtek
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa - Member of PLD Team                     }
{e-mail: cieciwa w dzp.ntt.com.pl, http://www.republika.pl/cieciwa }