[Ac] Gdzie jest libhowl.so.0?

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 21:19:24 CEST

Dnia 15-04-2005, pią o godzinie 15:47 +0200, Dariusz Laskowski
napisał(a):
> $ gnome-cd
>
> ** ERROR **: file gst-cdparanoia-cdrom.c: line 268 (build_pipeline):
> assertion failed: (priv->cdparanoia != 0)
> aborting...
> $
Było jakoś ostatnio. Masz gstreamer-audiosink-cośtam zainstalowane?
Jeśli tak, to masz złe ustawienia w Środowisko->Preferencje->Wybór
systemów multimediów. Popraw, a problem ustąpi :)

> Z kolei w rhythmbox robię klik-klik w 'Muzyka --> Zaimportuj folder'
> i rhythmbox znika bez śladu...
I zupełnie nic nie pisze? Może trzeba go przebudować. Spróbuj i daj
znać. U mnie działa bez problemów jakichkolwiek, a ciągle go używam.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org