[Ac] Gdzie jest libhowl.so.0?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 22:03:40 CEST

On Fri, 15 April 2005 21:19:24 +0200, Kamil Kosiński wrote:

> Było jakoś ostatnio. Masz gstreamer-audiosink-cośtam zainstalowane?

$ rpm -qa \*gstreamer-audiosink\*
gstreamer-audiosink-alsa-0.8.8-2
gstreamer-audiosink-oss-0.8.8-2
gstreamer-audiosink-esd-0.8.8-2

> Jeśli tak, to masz złe ustawienia w Środowisko->Preferencje->Wybór
> systemów multimediów. Popraw, a problem ustąpi :)

Od dawna miałem ustawione: Domyślne wyjście: ESD / Domyślne źródło: ESD
i działało. Przestało po uaktualnieniu. Ja nic nie ruszałem.

> I zupełnie nic nie pisze?

$ rhythmbox
Naruszenie ochrony pamięci
$

Tyle. To raczej niewiele. Dodam, że on nie wywraca się za każdym razem.
Tak jakoś jakby losowo. :-)

> Może trzeba go przebudować. Spróbuj i daj znać.

Nooo tooo mooożeee spróóóbuuujęęę... Mam nadzieję, że u ZU się buduje.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                          Po co pić skoro jest Usenet?