[Ac] Gdzie jest libhowl.so.0?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 22:49:44 CEST

On Fri, 15 April 2005 22:03:40 +0200, Dariusz Laskowski wrote:

[...]

> $ rhythmbox
> Naruszenie ochrony pamięci
> $

> Tyle. To raczej niewiele. Dodam, że on nie wywraca się za każdym razem.
> Tak jakoś jakby losowo. :-)

> Nooo tooo mooożeee spróóóbuuujęęę... Mam nadzieję, że u ZU się buduje.

OK, klepnąłem './builder -bb -v -r auto-ac-rhythmbox-0_8_8-3 rhythmbox.spec',
odinstalowałem "eftepowy", zainstalowałem "lokalny" i... Fakt, że akurat
jak na złość, musiałem kliknąć aż 10-20 razy 'Muzyka --> Zaimportuj folder',
ale w końcu jak wyżej "Naruszenie ochrony pamięci"...

Ja się nie znam, ale IMHO to w ogóle nie jest wina rhythmboksa,
ale czegoś innego... :-) Tak sobie zgaduję, bo identyczny
problem miałem w OpenOffice - zamiast tego "nautilusowego"
widoczku wyboru katalogu/pliku po kliknięciu był po prostu zonk.

--
Dariusz Laskowski                    Czy sukces zepsuje Linusa i/lub Linuksa?
darlas at post.pl                    Czy stanę się egocentrycznym, zepsutym