How to send mass emails ANTISPAM ?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 16 Kwi 2005, 13:45:19 CEST

On Sat, 16 Apr 2005, Michal Kochanowicz wrote:
> CZY KTOŚ MÓGŁBY W KOŃCU WYKOPAĆ TEGO LAMERA KTÓRY "ADMINISTRUJE"
> LISTAMI?????

Obawiam się, że listadmin nie jest tu szczególnie winny, może poza brakiem
zgłoszenia...

Otóż, międzymordzie mailmana z naszej paczki nie działa. Po prostu. Można
sobie poklikać, ale nie ma żadnego efektu tego klikania...

Wczoraj wieczorem usiłowałem namierzyć co jest nie tak, przy okazji
przejrzałem co było w fedorze (w sumie nieźle mają to przygotowane i
FHS-friendly), trochę zdefraudowałem stamtąd.
Niemniej - zrobiłem pass. Nie wiem czemu nie działa, a dzisiaj już nie
posiedzę nad tym..

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost