How to send mass emails ANTISPAM ?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 16 Kwi 2005, 15:41:17 CEST

On Sat, 16 Apr 2005, Paweł Gołaszewski wrote:
> Obawiam się, że listadmin nie jest tu szczególnie winny, może poza
> brakiem zgłoszenia... Otóż, międzymordzie mailmana z naszej paczki nie
> działa. Po prostu. Można sobie poklikać, ale nie ma żadnego efektu tego
> klikania... Wczoraj wieczorem usiłowałem namierzyć co jest nie tak, przy
> okazji przejrzałem co było w fedorze (w sumie nieźle mają to
> przygotowane i FHS-friendly), trochę zdefraudowałem stamtąd. Niemniej -
> zrobiłem pass. Nie wiem czemu nie działa, a dzisiaj już nie posiedzę nad
> tym..

Dobra - nie ma tematu. Problem był u mnie, co ciekawe, na 3 maszynach :)

mailman jest bardzo wrażliwy na przekierowania pomiędzy wirtualkami. Oraz
zmiany nazwy hosta, który był ustawiony przy tworzeniu listy...

Niniejszym mailman jest sprawny :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost