game - glest - RTS open source - linux version

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 20 Kwi 2005, 14:18:59 CEST

It seems like on Wednesday 20 of April 2005 09:49, Kamil Kosiński typed:

> No i? Chciałeś poinformować, że się tym zajmiesz? A może chciałeś
> poinformować o nowej grze (ale dlaczego na devel)?
> Przyznam się, że nie przeczytałem całego wątku, do którego link
> podajesz, więc mogłem przegapić ukryty sens Twojego maila.

Może chodziło mu o to, że przeportowali całkiem ładnie wyglądającą gierkę na
linuksa? A może to tylko przedawkowanie jakichś używek?
--
Michal Chruszcz -=- Never seen