game - glest - RTS open source - linux version

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 14:32:34 CEST

Dnia 20-04-2005, śro o godzinie 14:18 +0200, Michal Chruszcz napisał(a):
> Może chodziło mu o to, że przeportowali całkiem ładnie wyglądającą gierkę na
Gierka wgląda bardzo ładnie i byłbym szczęśliwy, gdyby ktoś spłodził
speca :) Ale czy devel to odpowiednie miejsce do informowania o nowych
grach/portach gier? Tak samo jest z mailami userów, którzy nie potrafią
czegoś znaleźć/nie wiedzą jak sie czymś posłużyć. Czy od tego nie jest
users? Mnie tam wystarczy spam na cvs-commit ;)

> linuksa? A może to tylko przedawkowanie jakichś używek?
A tego to juz nie wiem :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org