php, glibc... kiedy?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 20 Kwi 2005, 22:46:24 CEST

On Wed, Apr 20, 2005 at 09:06:38PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Podobno mmazur walczy(l?). Ktos wie, w czym jest problem?

Z tego co widzę:
pam_limits w session zwraca błąd i su odmawia współpracy z "could not
open session" - przy czym przy ręcznym wydaniu polecenia działa, co
utrudnia diagnostykę...

Swoją drogą w tym chroocie jakieś muzeum jest - coreutils 5.0, pam
0.77.3...

> 09:03 <@ankry> Averne: na amd64 trzeba by chyba przeinstalowac chroot [PN]
> 09:03 <@ankry> plikow brakuje [PN]
> 09:04 < Averne> ankry: właśnie się tam bawię [FN]
> 09:21 < Averne> ankry: przed 14tą go nie ruszę. [FN]
>
> Nie ruszyl? Ja nie mam wejscia.

Ja nawet nie pamiętam czy mam ;)
IIRC były kiedyś jakieś rozmowy na ten temat, ale miałem BIGNUM innych
rzeczy na głowie i w końcu nie pamiętam na czym stanęło.
(nie to, żebym teraz miał mniej... :/)