php, glibc... kiedy?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 20 Kwi 2005, 23:11:27 CEST

On Wed, Apr 20, 2005 at 10:46:24PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Z tego co widzę:
> pam_limits w session zwraca błąd i su odmawia współpracy z "could not
> open session" - przy czym przy ręcznym wydaniu polecenia działa, co
> utrudnia diagnostykę...

Nie ma to jak strace do pliku między sudo a su ;>

12353 setpriority(PRIO_PROCESS, 0, 0)   = -1 EACCES (Permission denied)

crond chodzi z nice 5 (gdzie, co, jak??? skąd to się wzięło? nie widzę
nigdzie w konfiguracji).
Po dopisaniu:
*       hard    priority        5
do /etc/security/limits.conf w chroocie zaczęło działać.

Może mieć to też związek z CONFIG_GRKERNSEC_CHROOT_NICE=y.