SPECS: amavisd-new.spec - moved sockets to /var/run/amavisd (FHS 2...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 14:11:06 CEST

On Fri, Apr 22, 2005 at 10:43:43 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ja się z tym zgadzam, chodzi mi jednak o pozostałe aplikacje, żeby
> _conajmniej_ w domyślnej konfiguracji szukały socketów tam gdzie powinny.

A są zewnętrzne programy korzystające z amavisa? Bo z tego co wiem:

# AMAVIS-CLIENT PROTOCOL INPUT SETTINGS (e.g. with sendmail milter)
#   (used with amavis helper clients like amavis-milter.c and amavis.c,
#   NOT needed for Postfix or Exim or dual-sendmail - keep it undefined.
#$unix_socketname = undef;        # disable listening on a unix socket
                                  # (default is undef, i.e. disabled)
                                  # (usual setting is $MYHOME/amavisd.sock)

to tylko podpakiet amavisd-new-sendmail go używa, ale w %configure też
zmieniłem tę ścieżkę.

Inaczej: o jakich pozostałych aplikacjach mówisz? ;)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/