SPECS: amavisd-new.spec - moved sockets to /var/run/amavisd (FHS 2...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 26 Kwi 2005, 21:21:09 CEST

... w zasadzie masz rację :)
Pochrzanił mi się amavis z clamav-em :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost