gnutu up to 1.2

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 25 Kwi 2005, 07:35:51 CEST

On Mon, 25 Apr 2005 06:57:14 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

[...]
> GNOME do poprawki ???

absolutnie _nie_.

> Taka sciezka oznacza, ze ikona nie jest w standardowym katalogu.

czyli tam gdzie nie powinna być.

> Chcesz je wszystkoe poprzenosic? Nie tylko GNOME z desktopow korzysta.

co ma jedno do drugiego? po to mamy 'standardowe' katalogi żeby z
nich korzystać, a nie wrzucać gdzie popadnie.

Icon=generic_name w .desktop, generic_name.png w %{_pixmapsdir} (choć to
drugie nie obligatoryjne, a ikona może znajdować się w katalogu
należącym do hicolor-icon-theme).

--
Fryderyk Dziarmagowski