gnutu up to 1.2

Pon, 25 Kwi 2005, 07:46:47 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> On Mon, 25 Apr 2005 06:57:14 +0200 (CEST)
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:
>
> [...]
>
> absolutnie _nie_.

Zatem jaki jest _cel_ nietrzymania sie zgodnosci ze standardem ?

> czyli tam gdzie nie powinna być.

Specyfikacja przewiduje, ze niekoniecznie.

> co ma jedno do drugiego? po to mamy 'standardowe' katalogi żeby z
> nich korzystać, a nie wrzucać gdzie popadnie.

Nie wnikam na razie, dlaczego niektore aplikacje trzymaja swoje ikony gdzie
indziej. Moze kolizja nazw ?

Ale zgodnosc ze standardem to jedno, a robienie porzadku z ikonami to
drugie.

> Icon=generic_name w .desktop, generic_name.png w %{_pixmapsdir} (choć to
> drugie nie obligatoryjne, a ikona może znajdować się w katalogu
> należącym do hicolor-icon-theme).

  phone (48)(58) 347 14 61